Wednesday 22 November 2017

Forex Freedom Barer


På denne siden kan du laste ned MT4 Forex indikator som kan knyttes til MetaTrader Forex trading plattform for å øke Forex trading performance.100 Gratis - Forex Freedom MetaTrader indikator - Indikatoren er basert på CCI Commodity Channel Index indikator Det linjer oss alle CCI-avlesninger på tvers av flere tidsrammer, slik at du kan se øyeblikket når alle CCI-signaler er enige om en trend. Rød farge representerer ned trend, blå opptrinn. Denne indikatoren er tilgjengelig for MT4-versjon. Slik handler du med Forex Freedom Bar. Det er ingen grenser for hvilken tid Ramme kan brukes til oppføringer. Denne tilpassede MT4-indikatoren tillater også å velge tidsrammer som skal vises. Bruk følgende parametere.43200 - månedlig tidsramme 10080 - ukentlig 1440 - daglig 240 - 4 timer 60 - 1 time 30 - 30 min 15 - 15 min 5 - 5 min 1 - 1 min. Når alle 4 tidsrammer blir rødtid for å selge, forvent en sterk nedtrend blå - kjøp, sterk opptrending En annen bruk av Forex Freedom Indicator er å observere og handle på prisuttak For eksempel, hvis vi har dagligrød, 4 timer - rød, 1 time - rød, men 15 min - blå er det en retracement på 15 min kart, det er en god ide å sjekke ut 15 min prisoversikt og se på for gode oppføringsmuligheter på slutten av retracement Når en av indikatorens senger endrer fargen, avslutter du. Bekreft UnZip-nedlastet zip-fil med WinZip eller 7zip-programvare Du kan laste ned og bruke 7zip-programvare gratis. Det er Forex Freedom mq4-fil indikator inside. To installere nedlastet Forex Freedom indikator bruk følgende trinn. Steg for trinn installasjon for MT4 1 Kopier mq4 filen Gjør dette ved å høyreklikke på filen og klikk på Kopier Paste Lag MQ4 filen i C programfilene MetaTrader 4 eksperter indikatorer mappe 2 Lukk MetaTrader-programmet ditt, forutsatt at det er åpent, ignorer dette hvis programmet ikke har blitt lansert 3 Start MetaTrader-applikasjonen 4 På venstre side, se etter Navigator-vinduet 5 Under kategorien Vanlig, se på Tilpasset indikasjon Ator-katalogen 6 Finn indikatoren som du nettopp har lastet ned i mappen angitt i Trinn 1 7 Dra Klikk og dra indikatoren på kartet 8 ferdig. Slik leser Forex Freedom Bar. Indikatoren er basert på CCI Commodity Channel Index-indikatoren. Det linjer Vi alle CCI-avlesninger over flere tidsrammer, slik at vi kan se øyeblikket når alle CCI-signaler er enige om en trend. Red-uptrend, blue-down trend. Hvordan handle med Forex Freedom Bar. Det er ingen grenser for hvilken tidsramme det kan være brukes til oppføringer. Denne tilpassede MT4-indikatoren tillater også å velge tidsrammer som skal vises. Bruk følgende parametere.43200 - månedlig tidsramme 10080 - ukentlig 1440 - daglig 240 - 4 timer 60 - 1 time 30 - 30 min 15 - 15 min 5 - 5 min 1 - 1 min. Når alle 4 tidsrammer blir rødtid for å selge, forvent en sterk nedtrend blå - kjøp, sterk opptrending. En annen bruk av Forex Freedom Indicator er å observere og handle på prisutdrag. For, Eksempel, hvis vi har. Daglig - rød, 4 timer - rød, 1 time - rød , men 15 min - blue. there er en retracement på 15 min diagram, det er en god ide å sjekke ut 15 min pris diagram og se etter gode oppføringsmuligheter på slutten av retracement. Forex Freedom Bar MT4 Indicator. Forex Freedom Barer viser Commodity Channel Index CCI på flere 4 forskjellige tidsrammer. Indikatoren viser en rød linje hvis CCI i tidsrammen er under nulllinjen. Indikatoren viser en blå linje hvis CCI i tidsrammen er over nulllinjen. Du kan juster tidsperioder som du vil spore i minutter, for eksempel 240 for 4H Du kan også justere CCI-periodene i henhold til dine behov. Husk at hvert valutapar har sine egne egenskaper, slik at du må teste forskjellige verdier og finne den beste. Vi skal handle med Forex Freedom Bar. - Vent på alle frihetsbjelker for å slå til blå. - Vent på alle frihetsbjelker for å slå til rød. Forex Freedom Bar MT4 Indikator Forex Frihetsindikator er basert på CCI Commodity Channel Index-indikator Du kan sette opp din fav orite tidsrammer og hold øye på indikator Rød farge representerer ned trend, blå opptrend Når du ser rød farge i alle tidsrammer er det sterk ned trend etc.

No comments:

Post a Comment